Behandelaar: Pascal Wiersma

Klachtenprocedure

Mijn intentie is om jou met respect en integriteit, vanuit mijn vakkennis en ervaring zo goed mogelijk te behandelen. Ik geloof in een open communicatie, ook als er zaken zijn die je als cliënt niet als positief ervaart. Dan vinden we samen vast een oplossing.  

  

Contactpersoon Klachten

Komen we er samen niet uit, of zie je om bepaalde redenen af van een gesprek met mij? Wend je dan tot de Contactpersoon Klachten van Shiatsu Vereniging Nederland.

Stuur de klacht in een gesloten enveloppe naar Beetslaan 78, 2281 TL Rijswijk. Zodra de klacht is ontvangen, krijg je meer informatie over de verdere procedure.

 

Geschillencommissie

Lost een gesprek je probleem niet op? Dan kun je contact opnemen met de SCAG, een landelijke geschilleninstantie voor de complementaire en alternatieve zorg > info@scag.nl.

Indien een klacht niet naar wens kan worden afgehandeld, zal de klacht voorgelegd worden aan deze geschillencommissie.

 

Tuchtcollege

Biedt de vorige stap geen soelaas, dan kun je uiteindelijk je klacht indienen bij de Stichting Tuchtrecht Complementaire Zorg (TCZ). De TCZ bewaakt de kwaliteit van de beroepsuitoefening binnen de complementaire zorg.

Voor meer informatie zie het Klachten Reglement van Shiatsu Vereniging Nederland.

Download
cliëntfolder_scag_4_web.pdf
Adobe Acrobat document 599.8 KB

Behandelaar Esther Rensen

Klachtenprocedure

Mijn intentie is om jou met respect en integriteit, vanuit mijn vakkennis en ervaring zo goed mogelijk te behandelen. Ik geloof in een open communicatie, ook als er zaken zijn die je als cliënt niet als positief ervaart. Dan vinden we samen vast een oplossing.  

  

Contactpersoon Klachten

Komen we er samen niet uit, of zie je om bepaalde redenen af van een gesprek met mij? Dan kan je in onderstaand geschillenreglement vinden hoe hiermee om te gaan.

Download
GAT_Geschillenreglement_Tuchtreglement.p
Adobe Acrobat document 382.2 KB
Download
GAT 2024.pdf
Adobe Acrobat document 322.4 KB